יום שבת, 3 בספטמבר 2011

ביקורת בושם: ריהאנה - רבל פלר (אדפ)

Reb'l Fleur Rihanna perfume
מזל טוב, עוד בושם סלבריטאים בא לעולם. אחרי כל זמרת אפשרית שהוציאה בושם (כולל ג'סיקה סימפסון, שבשמיה משום מה לא נחתו בארץ אבל ליין הנעליים שלה דווקא כן), גם מדפסת הכספים התורנית - ריהאנה - מצטרפת למועדון המכובד של סלבריטאיות שיש בושם על שמן.

כה ספורים הם בשמי הסלבריטאים המוצלחים (בסקירה זריזה קופצים לי לראש לאבלי של שרה ג'סיקה פרקר, פורבידן רוז של אבריל לאבין המפתיע לטובה וגלו המקורי של ג'ניפר לופז), עד שגם הבושם של ריהאנה נכנע לסטטיסטיקת בשמי הסלבריטאים הבינוניים עד גרועים.

אנשי השיווק בקונצרן-ריהאנה דווקא לא פספסו. השם מעולה. "האם את פרח או מורדת?", שואלים שלטי החוצות ואתר האינטרנט הצ'יפי שנבנה במיוחד לרגל השקת הבושם. יופי של קמפיין, שמסתמך על כך שריהאנה היא, לכאורה, גם פרח מעודן וגם מורדת ידועה, כלומר פרחה. חבל שהצילומים שמלווים את הקמפיין כה משמימים.


ואחרי שהבנו שריהאנה היא פרח מעודן, אפשר אפילו לא להתעכב על הבקבוק הזול והמשעמם למראה (שמזכיר יותר שמני מסז' ממלונות בים המלח), ולעבור ישירות לניחוח. למרבה ההפתעה, מהבקבוק הוא היה די מוצלח. מוצלח מספיק כדי לפתות בחורות תמימות לנסות אותו על עצמן.

כמובן שזו היתה טעות. מה שקיבלתי היה מי-מסטיק בטעמי פירות דביקים עם ארומה קשה למדי של משהו סינתטי ומעיק. פה צץ ניחוח אפרסקי, שם הרים את ראשו משהו דמוי קוקוס. במידה רבה, הוא היה האח הקטן של האלי של האלי ברי, לכשעצמו לא בדיוק הבחירה הראשונה שלי. בדבר אחד הצטיינו יצרני הבושם להפליא: הניחוח הזה, קשה ככל שיהיה, ילווה אתכן בעוצמה למשך כמה וכמה שעות הגונות. זיעה לא תשטוף אותו, רק מקלחת וסבון.

8 תגובות:

אל אמר/ה...

אז הוא עמיד לפחות? זה מה שרציתי לדעת אבל לא מצאתי שום סקירה עליו, כדאי לנסות אותו בסופר פארם ולראות, יש לי בעיה אני חייבת שבושם יהיה עמיד אחרת אני לא ארכוש אותו,

נעלולה אמר/ה...

הוא מאוד מאוד עמיד, ותאמיני לי שלא העזתי להשפריץ יותר מדי ממנו נוכח עיניה הבוחנות של הדיילת :)
אם את אוהבת קוקוס ופירות, הוא יכול להתאים לך ממש. אני מאוד לא אוהבת כאלה, הם תמיד צ'יפיים וסירופיים לדעתי.

אל אמר/ה...

האמת שאני בכלל בקטע של לימוניים וחמוצים אבל לא אדע עד שאנסה , תודה=) וקוקוס דווקא אני אוהבת אבל שוב זה נורא תלוי וחייבת לנסות בשביל לדעת,

נעלולה אמר/ה...

אם מדברים על הדריים, ניסית את ליין הקולונים של הרמס ב"אפריל"? יש שם אדט בריח אשכולית ורודה - להתעלף ממנו. אני כל כך עורגת לו. והם עמידים.

נעלולה אמר/ה...

אגב, אני חושבת ברצינות שאם את קונה, כדאי שתחכי לפחות למבצעי החגים. בתור בושם סלבריטאים, הבשמים של ריהאנה כרגע בתקופת השקה ובמחיר מלא, אבל די מהר אמורים לרדת למחירים ממש נמוכים, כמו שקורה לבריטני ספירס, שרה ג'סיקה פרקר ואפילו ביונסה. אין פשוט סיבה לשלם מחיר מלא עכשיו.

אל אמר/ה...

ברור שאם אחליט לרכוש זה רק במבצע אבל קודם אני חייבת לנסות לשים מימנו מעט לפחות שפריץ אחד בסופר פארם וללמוד את העמידות שלו, למרות שאני חושבת כבר הרבה זמן לרכוש את המירקל של לנקום, אבל נראה..

נעלולה אמר/ה...

את מירקל הרגיל אני פחות אוהבת, אבל אני ממש מחבבת את המירקל הסגול, והוא אף פעם לא במבצע.

Na Yaeli אמר/ה...

אני קניתי אותו היום. במבצע מדהים במשביר לצרכן. לא היה לי כל כוונה לקנות אותו או בשום בכלל אבל לפני כמה ימים שקניתי משהו בסופר פארם משהו בבקבוק החושני והנחשי הזה עם הפקק בצורת טבעת- שזה רעיון חדש מבחינתי ורעיון יפה עצר אותי והשפרצתי קצת. אוחחחח... הוקסמתי. וכבר התחלתי לזמום עליו. ידעתי שאם אני רוצה אותו - החגים זה הזמן לפנק את עצמי. יש בבקבוק הזה משהו נשי עם כל הפיתולים שלו והוא גם ורדרד ונשי- העטיפה שלו.
ויש לו ריח שלא משאיר הרבה מקום להתלבטות. ממליצה בחום :)
"האם את פרח או מורדת?" לא ידעתי את הסלוגן הזה אלה מהפוסט שלך ואני חושבת שהריח מייצג אותו נאמנה זה באמת בושם שהוא לא רק מריח טוב וסקסי אלה גם מעבר..בקיצור אני מתלהבת וממליצה בחום :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...