יום ראשון, 6 ביוני 2010

ביקורת בושם: נרסיסו רודריגז - Narciso Rodriguez For Her (אדט)

narciso rodriguez for her perfume
נפתח בווידוי: אני לא בחורה שמתנסה בהרבה בשמים. יש לי בעיה עם ריחות מסוימים שגורמים לראש שלי להלום ולמיגרנה להתפתח. מעבר לזה, אני חובבת בשמי גברים ועד לפני שבוע לא היה לי ולו בושם אחד לנשים בארון.

כבר מעל שנה אני מרחרחת לסירוגין את הבושם הזה של נרסיסיו רודריגז. הדבר הראשון שמשך אותי להוריד את הבקבוק מהמדף היה הבקבוק השחור שלו. אני אוהבת שחור. הבקבוק שידר לי פשטות אלגנטית והזכיר לי, איך לא, בקבוקים של בשמים לגברים. נטול פנפון ופלצנות ובעל נוכחות פשוטה ומספקת. דבר נוסף שמשך אותי היה השם, התחלתי להפליג בדמיוני אני ואדון רודריגז, לחופים לבנים שטופי שמש ומרגריטות קפואות. בקיצור - אדון רודריגז נשמע לי כמו מאהב לטיני יותר משם של בושם. ההסתייגות היחידה הייתה המחיר הגבוה ברשתות. אבל כשיצא לי להזמין אותו מכל פרפיום במחיר משתלם החלטתי ללכת על זה. רק אני ונרסיסו שלי...

narciso rodriguez for her ad
כיוון שאני לא מבינה בהגדרות מקצועיות למתבשמות מקצועיות, אין לי מושג איך לתאר את הריח במושגים מקצועיים. לכן, תסתפקו במושגים שלי. הריח הוא ריח חזק ומיוחד, מזכיר בשמי גברים אך קצת יותר פרחוני מהריחות הגבריים. עם זאת, יש בו נגיעה (מה זה נגיעה... ארוכה וחמה) של מאסק. הבושם לא משנה את הריח שלו לאחר כמה שעות, הוא רק מתנדף כמו כל בושם שיצא לי להתנסות בו, והריח נשאר נאמן למקור מההתזה הראשונה ועד לאמבטיה. קיבלתי המון מחמאות על הריח, אז אני מרוצה. והדבר שאני הכי מרוצה ממנו הוא שהבושם הנשי הראשון שלי (שככל הנראה לא מאופיין בריח נשי בכלל) לא גורם לגמד הקטן עם הפטיש הגדול שנמצא בראש שלי להלום בחוזקה בפטישו הענקי! בקיצור - לא נרשמה מיגרנה. אפשר להגיד אפילו שנהנתי ממנו. עכשיו נותר לי לחכות לבושם הנשי הגברי הבא שלי, אם ימצא אחד נהדר כמו אדון רודריגז.

3 תגובות:

VanityGirl אמר/ה...

אכן... מהבשמים הנשיים הפחות נשיים שיש.
גם אני מהמכורות לבשמי גברים, ודווקא לא מטעמי מיגרנה אלא מטעמי העדפה אישית.
זה וגם נסיון להפחתת סוכר - אם לא באוכל לפחות בבישום :)
אני בהחלט אוהדת את נרסיסו רודריגז, אם כי לא החלטתי סופית אם ממש אוהבת. אני שנים מסניפה אותו בכל הזדמנות, שנים מתלבטת אם לקנות או לא, וזה עוד לא קרה. כנראה שפשוט יש לי עוד הרבה בשמים נשיים גבריים שעומדים איתו בתחרות. או שזה עומד לקרות מתישהו... נחיה ונראה.

revital אמר/ה...

אני ממש מבינה אותך! גם אני באופן קבוע נמשכת יותר לריחות של בשמים לגברים. ריחות בשמי הנשים הם תמיד מתוקים ומעיקים מדי בשבילי.

Natali Podlobni אמר/ה...

הרחתי הרבה בשמים ,הבושם הטוב ביותר ,אלגנטי וחושני לגבר היה נרסיסו השחור, פשוט ממכר. לעצמי קניתי את הורוד ואני רוצה לרכוש גם את השחור אך הבשמים יקרים . היכן אפשר לרכוש אותו במחירים סבירים יותר?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...