יום שישי, 16 באפריל 2010

ביקורת בושם: ויקטור ורולף - Flowerbomb (אדפ)

Viktor & Rolf flowerbomb perfume
ביום הולדתי האחרון מצאתי את עצמי בדיוטי פרי מחפשת בושם.
הבושם היחידי שהיה ברשותי נקנה (ולא על ידי) לפני יותר מעשור ועוד לא הגיע לחצי הבקבוק... אבל הפעם החלטתי שאני קונה בושם חדש ושמה כל יום! (אולי יפתיע את הקוראים כאן אבל בשבילי מדובר בחידוש מהפכני)
איך אמצא בושם לטעמי כשהמבחר לא נגמר?!
עשיתי סיבוב, רחרחתי, התזתי, כמעט עשיתי אחורה פנה והתחרטתי אבל אז ניגשתי לאחת המוכרות וביקשתי עזרה.

איזה סגנון את אוהבת?
מממ... חשבתי על מילה שתתאר את מה שאני מחפשת... "פריחה"

יש לי בדיוק את הבושם בשבילך!
התיזה לי על נייר לבן, הסנפתי - והתאהבתי...

מה המחיר?
(כבר לא זוכרת כמה אבל זה היה יקר מדי בשבילי)
אמרתי לה שאחשוב על זה והלכתי.

עשיתי עוד סיבוב, בודקת מחירים, בקבוקים, ריחות אבל חושבת על הריח ההוא... הריח לא עזב אותי. חבר שלי הבין שאני לא אמצא בים של בשמים משהו שאני אוהבת וכבר כולי מריחה ערבוביה של בשמים. בעייתי. אבל זה היה ממש יקר! ומה זאת בכלל החברה הזאת? בחיים לא שמעתי על ויקטור ורולף. ואז - כמו שקורה לי לפעמים - אני מחליטה ללכת על זה וקונה את הבושם.
לקחתי את הבושם איתי לברצלונה ופשוט התמוגגתי בכל פעם מחדש.
חזרתי לארץ וכמו שהבטחתי לעצמי - השתמשתי בו בכל יום.

אין יום שאני לא מקבלת מחמאות על הבושם הזה! ריח אביבי משגע של פריחה ומתיקות.

שמחתי להתארח בבלוג. אני את הבושם שלי מצאתי. זה הפוסט האחרון שלי איתכם :)

4 תגובות:

Noa Raviv אמר/ה...

זה גם הבושם שלי!

ניסיתי אותו בדיוטי פרי מתוך אהבה רבה לצמד המעצבים ומאוחר יותר בטיסה לא הפסקתי להתלהב מהריח שעל פרק ידי. הריח גם נשאר עד שהגענו (וזה המון זמן כשמדובר בבואנוס איירס), חזרתי לארץ ורציתי לקנות אותו אבל התחוור לי שהוא לא נמכר כאן! חודש מאוחר יותר הגיעה קרובת משפחה שלי מארצות הברית עם הבושם (בתה כל כך התלהבה וקנתה גם)...

בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שזה בושם פשוט מעולה שבמעולים!

לילך וידל אמר/ה...

האמת, זה די מגניב שאין להשיג בארץ...
המוכרת הגדילה ואמרה שיש רק בפריז ובדיוטי פרי שלנו אבל זה בולשיט- היה גם בדיוטי פרי בברצלונה.

לילך

מרג'ורי מורנינגסטאר אמר/ה...

אני לא מכירה כלכך בשמים של ויקטור אנד רולף, אבל רחרחתי פעם אצל חברה משהו שלהם שנורא מצא חן בעיני- אולי זה היה זה. (לכל הבשמים שלהם יש את ה"מתז" הזה?)

נעלולה אמר/ה...

נועה, אני יודעת! ישר חשבתי עלייך כשהביקורת עלתה :)

מרג'ורי, יש סדרה שלמה של פלאוורבומבים עם המתז הזה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...