יום רביעי, 14 באפריל 2010

ביקורת בושם: קנזו - פלאוור קולון

kenzo flower cologne perfume
אף פעם לא נמניתי על מועדון המעריצים של פלאוור. הניחוח המימי-פרחוני-דליל-כמעט לא נוכח ההוא מעולם לא ריגש אותי או הותיר עליי את חותמו. פיזית, כלומר. הוא מעולם לא הוכיח טיפת עמידות. אי לכך סיננתי די באדישות את מגוון הספין-אופים שקנזו הוציאו מפעם לפעם לאותו בושם. אחרי פלאוור המשעמם הגיע אמור, שאותו דווקא חיבבתי, אבל לא מספיק כדי לרכוש. ואז הגיע הקולון וטרף את הקלפים.

ההתחלה מרירה. לא כאילו, לא ליד וגם לא בערך. מריר, עשבוני ולא מאוד חביב הוא הקולון. המרירות הנפלאה, האגרסיבית והמתפרצת הזו נמשכת בדיוק רבע שעה של אושר, אבל ברבע השעה הזו אני מאושרת מאין כמוני. אחרי הפרץ הירוק, הרענן והפריך הראשוני מגיעה רגיעה בלתי צפויה: הניחוח היוניסקסי המחוצף מתחיל ללבוש את צורתו של האמור הנחמד: רגוע, מאסקי, סבוני, חמים וקרוב לגוף. הרגיעה החדה הזו עם נגיעה נוספת של פרחים מהווה את הסגירה המוחלטת של הניחוח, וכך הוא נשאר במשך שעות: קרוב לגוף, שקט ובלתי צעקני. אנטיתזה נשית מובהקת לפתיחה קולנית ונהדרת.
הקולון הוא לא ניחוח ידידותי ומתמסר בהתחלה ועל כן עלול להרתיע, אבל במקרה הזה, הסבלנות מאוד משתלמת.

7 תגובות:

VanityGirl אמר/ה...

לא מכירה את פלאוור קולון ואפילו לא ידעתי על קיומו. זה משהו חדש?
אגב, תמיד משעשעים אותי ההבדלים באופן שבני אדם תופסים בשמים. אמור רגוע, מאסקי, סבוני וקרוב לגוף? אלה הדברים האחרונים שהייתי חושבת על אמור (שהייתי מגדירה כסקסי, ונילי, דומיננטי עם סיאז' משמעותי) נו - הרי לך שונות. זה כל פעם מדהים אותי מחדש.

חן אמר/ה...

לא ידעתי שיש, כמה הוא עולה? וכמה זמן הוא נשאר אחרי על הגוף? קולון מתנדף יותר מהר מהטואלט לא?
חוץ מזה אני חושבת שאת כותבת מדהים...

נעלולה אמר/ה...

VanityGirl, זה ממש חדש. עכשיו מפרסמים. אמור של קנזו ונילי ללא ספק, אבל עליי הוא לא חושני אלא מאוד רגוע ונעים שכזה. הכי רחוק מ"תראו אותי".

חן, נדמה לי שהוא לא יקר, בסביבות 250 ש"ח ל-100 מ"ל, אם אני לא טועה. אני לא חושבת שהוא קולון, הוא רק נקרא כך. היום אוודא את העניין סופית ואעדכן את הכותרת. שמחה שאת אוהבת. בואי שוב :)

אנונימי אמר/ה...

מה הבושם שאת הכי משתמשת בו?
אני מחפשת בושם חדש, קיצי וצעיר.. מה היית ממליצה?
ובלי קשר, מה דעתך - Gucci II VS Miracle?
חקירה צולבת, אבל איי נואו יו לאב איט. (:

נעלולה אמר/ה...

אנונימית, את עושה לי חיים קשים :)
כרגע משתמשת הכי הרבה ב-Escale a Portofino. כשייגמר הנוכחי כנראה אקנה חדש, בתקווה כנה שהוא לא ייצא מייצור לעולם.

חדש, קיצי וצעיר? מאיזה סוג? פרחוני? לימוני? יבש כמו ניחוח תה? מלוח? בסך הכל, לבחורות מאוד צעירות עם תקציב מאוד מצומצם אני ממליצה לקיץ על מי הגוף של ללין בריח אושן. זה לא מתוחכם מאוד אבל מאוד נחמד. אני אוהבת לקיץ את Escale a Portofino ואת למון של מארק ג'ייקובס.

באופן עקרוני, לא אוהבת כמעט כלום מגוצ'י. מצד שני, מירקל משעמם אש וגוצ'י 2 לפחות לא משעמם, אז אני מניחה שגוצ'י 2.

אנד יססססססססססס, איי לאב איט!

אנונימי אמר/ה...

לול.
אף פעם לא הבנתי, מה ההבדל בין המי גוף של ללין לבשמים שלהם?

נעלולה אמר/ה...

הבשמים מסריחים ויש להם ניחוח חזק של אלכוהול, המי גוף יותר עדינים :-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...