יום שישי, 12 במרץ 2010

ביקורת בושם: בריטני ספירס - פנטזי (אדפ)

fantasy britney spears perfume
לנוכח הביקורת האחרונה על סירקס פנטזי, היה זה אך מתבקש להמשיך את סדרת הביקורות על ליין הבשמים של גברת ספירס.

הכוכב הוורוד התורן של היום - פנטזי, הבושם הראשון בסדרה, שככל הנראה לא הולכת להסתיים בקרוב. אפשר לומר שכל בשמיה של נסיכת הפופ זכו להצלחה רבה, בעיקר בקרב נערות, שהן קהל היעד העיקרי אליו הם פונים. עוד לפני שהנחתי את ידיי על פנטזי, ידעתי עליו שני דברים:

1. הוא נחשב המוצלח והעמיד ביותר בסדרה. 2. הוא מתוק. מאד מתוק.

הלכתי לחקור את אמיתותן של שתי הטענות הנ"ל, ולהלן הממצאים מהשטח;
פנטזי מתחיל טוב. טוב מאד. פירותי, מתוק, כיפי. הוא לא מתיימר להיות מתוחכם או בוגר כלל וכלל, ואפשר לומר עליו שהוא מיועד לנערות, או במגזר הבוגר יותר-לנשים שלא לוקחות את החיים יותר מדי ברצינות, ולא תרות אחר ניחוח עם אמירה או סגנון כלשהו.

fantasy britney spears perfume ad

במהירות הבזק מתערבבים להם הפירות יחד עם תערובת של סוכר, ווניל ושוקולד לבן עד לקבלת ה-cupcake accord, לדברי האף שמאחורי הבושם.

נדמה היה לי שאצטרך בסופו של דבר להוסיף איזו סתימה או שתיים אם לא אשטוף את היד. תוך זמן קצר מרגע ההתזה, העניין והאקזוטיות שהוסיפו הפירות בהתחלה הולכים ומתפוגגים, ומותירים אחריהם עננת ניחוח שהזכירה לי צמר גפן מתוק. מתוק וסמיך מדי, אפילו עבור חובבת מתוקים כמוני.
במידה והתווים הפירותיים שכ"כ אהבתי בהתחלה היו נשארים ברקע, הבושם הזה היה עשוי טוב מאד לדעתי.

להפתעתי, פנטזי לא גילה עמידות יוצאת מן הכלל על העור שלי, ונחלש עד להתפוגגות מוחלטת די מהר. ממה ששמעתי וקראתי על הבושם, הוא נחשב עמיד בצורה יוצאת דופן ומשאיר שובל של ריח לאורך כל היום על הרבה מאד בנות, כך שמאד יכול להיות שאני במיעוט.

ומה יכול להיות מתאים יותר לבושם של בריטני מאשר בקבוק וורוד, חמוד ומשובץ אבנים ירקרקות א-לה ברבי סטייל?

בסה"כ בושם עשוי טוב עם מעידה קלה בדרך, שיעשה טוב לחשבון הבנק של הרבה מאד רופאי שיניים. לחובבות הז'אנר בלבד.

2 comments:

Amit אמר/ה...

טוב, תראי, אני נורא נהנה לקרוא אצלך, גם אם עקב אופיי המגדרי אין לי אינטרס מסויים לקרוא על בשמי נשים.
אבל כל פעם אני נחרד מהעיצוב! ככה פאשוניסטה לא מעצבת את הבלוג שלה!

אשמח לתת יד בעניין במקרה ולא תיפגעי מבוטותי :)

נעלולה אמר/ה...

ככה להגיד לפולנייה? אני הולכת לשבת בחושך! D: או לשלוח לך מייל ולהזמין אותך להצטרף :) ברוך הבא לבושמולוגיות - עזרתך נחוצה ומוערכת!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...