יום שלישי, 9 במרץ 2010

ביקורת בושם: קייט מוס - וינטאג' (אדט)

vintage kate moss perfume
אילו קייט היה מדגם מייצג, אפשר היה לחשוב ששיתוף הפעולה בין קוטי לקייט מוס מתמצה בהעלאה מהאוב של ניחוחות קלאסיים ומעט מיושנים, תוך השטחה מסוימת שלהם והתאמתם לעולם המודרני הקליל. אבל וינטאג' עושה מאמצים מיוחדים שלא נחשוב עליו דברים כאלה.

התווים יוצאי דופן, במיוחד ביחס לבושם סלבריטאים: פלפל ורוד בתווי הפתיחה, פרחי שקד בתווי הליבה ופולי טונקה בתווי הבסיס הם תווים חזקים, דומיננטיים וחריפים, לא ממש מה שהיית מצפה למצוא בבושם שמיסודו אמור להחניף לטעם של האוכלוסיה הצעירה.
הפתיחה חדה וחריפה. וינטאג' פותח בעוצמה רבה עם הרבה מאוד פלפל ומעט תווים פרחוניים שמתגברים כעבור כחצי שעה, אז הוא מאמץ לעצמו ניחוח מתוק מאוד, חזק מאוד ופרחוני מאוד. השלב הפרחוני עמיד למדי. אפשר לדבר על שעה או יותר של ניחוח פרחוני מתוק מאוד, חזק ואסרטיבי, שמתחלף בהדרגה בניחוח מתקתק בלתי מזוהה, עם ארומה חזקה של וניל ומאסק.

בשורה התחתונה: לא מה שהייתם מצפים. מתוק, חזק ודומיננטי. לחובבי הבשמים של גרלן, ובעיקר ל'אינסטנט מג'יק תהיה הפתעה נעימה.


5 תגובות:

Lee Kramer אמר/ה...

היי!!! עשית לי חשק בטירוף!
אני מאד מחבבת את ל'אינסטנס מג'יק.
מאד מאד מחבבת. מתה כבר להריח.

לובה אמר/ה...

זה הבושם שאמרת לי שאני בטח אחבב? הוא נשמע טוב..

MORE4ME אמר/ה...

פלפל ורוד? הייתי בטוחה שהוא פוקסיה. שוין. אני כבר לא אהיה אף. "ועוד חלום שלי ממריא לו ובוכה"
D:

נעלולה אמר/ה...

לי, אנחנו מגרילות אותו בחודש הבא. קצת איפוק ותיכנסי להגרלה! :)

לובה, הוא הפתיע לטובה.

לימורי, חחחחחחחחחחח! תודי שעדיף פלפל פוקסיה מפלפל ירוק בקבוק או כחול רויאל P:

Michaela אמר/ה...

הוא באמת מפתיע לטובה ביחס למחירו ולמה שציפיתי מבושם סלבריטי שכזה... משתמשת בו בכיף לעתים.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...